Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2013 22:52 - Някъде по света, по един дълъг път вървели човек и куче...
Автор: holivud Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1397 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 17.04.2013 22:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Някъде по  света, по един дълъг и много изморителен път вървели човек и куче.
Двамата пътници били напълно изтощени, когато изведнъж видели пред себе си чуден оазис: с прекрасни порти, зад оградата - музика, цветя,ромолене на ручеи...
-Какво е това място?-попитал пътешественикът пазача на портата.
-Това е раят. Ти вече си мъртъв, можеш да влезеш и да си починеш истински…
-Има ли вода?
-Колкото искаш - чисти фонтани, прохладни басейни...
-А ще ми дадат ли храна?
-Колкото поискаш.
-А на кучето?
-Съжалявам, с кучета не може! То трябва да остане тук, пред портата.
Човекът не искал да изостави другаря си и продължил нататък. Скоро стигнал до една ферма. На портата също имало пазач.
-Може ли да пием вода тук? - попитал пътникът пазача.
-Да, на двора има кладенец.
-А кучето ми?
-До кладенеца има поилка.
-А дали ще ви се намери малко храна?
-Да, ще те нахраним.
-А кучето?
-Ще се намери кокалче и за него.
-Какво е това място?
-Това е раят.
-Но пазачът на оазиса, покрай който минах преди да стигна тук, ми каза, че раят е там?!
-Лъже! Там е адът!
-Но как е възможно това заблуждение и защо го допускате?
-Вижте, тези от оазиса са ни много полезни - защото до истинския рай достигат само тези, които никога не изоставят приятелите си!!!
  Паулy Коелю П.С Не съм фен на Паулу, но този  момент ми допадна много! ;)



Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: holivud
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2416710
Постинги: 667
Коментари: 1151
Гласове: 2068
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930