Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2012 12:11 - Преподобна Стойна
Автор: holivud Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1174 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 21.07.2012 01:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


  От доста време не съм писал в болга си , но смятам , да променя това съвсем скоро!Случиха ми се много неща , както в личен , така и в професионален план , къде по-весели , къде по-тъжни...е знаете как е!? В крайна сметка от тук насетне мисля да променя тематиката на своя блог.До този момент той , както знаете, беше насочен изцяло към светската част на живота , към всичко онова , което се случваше в живота на звездите , попюлярните личности.Много рядко съм си позволявал да изразявам своята лична гледна точка по определени казуси , но смятам това да бъде ,,новото,, начало на всичко това , а вие да бъдете съответно част.След някои обрати в моя живот , аз поемам изцяло тази нова посока.Ще направя един нов и интересен проект наречен ,, Живота на една велика Жена,,.Става въпрос за живота на Преподобна Стойна , една достойна за възхищение жена.Не съм сигурен , колко от вас са запознати с нея , мястото , на което е живяла и реално , какво точно е правила! Има определени причини поради , които аз съм избрал точно тази истинска личност да опиша в своя блог.Времето лети , историята се пише , но хората в нея или се забравят , или дори не се появяват , макар да са помогнали на много хора! Е , тя определено е оставила траен отпечатък в съзнанието на едно малко , за жалост почти изоставено днес селце Долна Сушица! Искрено се надявам това , което предстои да представя пред всички вас да е интересно , поучително , но най-вече да ви подтикна да посетите това вълшебно място.За всичко ще разкажа освен с думи на очевидци , но и със свои.Снимките , които ще предложа са изцяло от Личен архив , няма как да ги намерите в интернет.,,Живота на една велика жена,, ще бъде една малка поредица , която ще разкрие всичко онова , което се е случвало в далечното начало на 20 век!



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: holivud
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2416822
Постинги: 667
Коментари: 1151
Гласове: 2068
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930