Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2016 19:26 - Нямам търпение за някои неща
Автор: holivud Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 4469 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Скоро вникнах по-дълбоко в посланието, което тези думи излъчват. Твърде реално и докосващо, ако човек си позволи да ги почувства.

,,Аз вече нямам търпение за някои неща, не защото съм станал арогантен, а просто защото съм стигнал до точка в живота си, когато не искам повече да губя време за това, което не ми харесва или ме наранява. Нямам търпимост към цинизма, към прекомерния критицизъм и изисквания от всякакъв вид. Загубих желанието да се харесвам на тези, които не ме харесват; да обичам тези, които не ме обичат и да се усмихвам на тези, които не ми се усмихват. Вече не прекарвам и една минута с тези, които лъжат или искат да манипулират. Реших да не съжителствам повече с претенциозността, лицемерието, нечестността и евтините похвали, и гъвкавото подмазване.

Не се нагаждам към общото клюкарстване. Мразя конфликтите и сравненията. Вярвам в един свят на противоположностите и затова избягвам скованите и непоколебими в увереността си хора. В приятелствата мразя липсата на лоялност и предателството. Не се разбирам с тези, които не знаят кога да направят комплимент или да кажат окуражителна дума. Преувеличенията ме отегчават и ми е трудно да приема хора, които не харесват животните. И най-вече нямам търпение за хора, които не заслужават моето търпение."

Хосе Микард Теиксейра




Гласувай:
6



1. batogo - !!!:))) Поздравления за постинга!
08.02.2016 18:12
Много качествено послание. Колкото повече такива хора, толкова по смислен и стойностен живот.
цитирай
2. holivud - Така е!
09.02.2016 10:30
Благодаря, макар и не мои думи - трябваше да ги споделя.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: holivud
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2404044
Постинги: 667
Коментари: 1151
Гласове: 2068
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031