Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2010 18:11 - Мария: Това е моята награда
Автор: holivud Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1151 Коментари: 0 Гласове:
0



      image
 
 

Феновете на Мария изпратиха писмо в Signal.bg, с което изказаха своята подкрепа към Мария и изразиха разочарованието си, че любимата им певица не е номинирана в нито една категория. /Писмото може да прочетете от тук./

"Аз много им благодаря, защото от цялата работа това е моята награда. Аз позитивно гледам на нещата. В началото не знаех как да реагирам. В смисъл позитивно или да съм агресивна" - каза Мария.

Основното питане е защо Мария не е в нито една категория номинирана?

"Не съм ги правила аз, иначе щях да съм номинирана във всичките" - през смях каза певицата. "Може би трябва да си изпратят въпросите към хората, които са правили номинациите. Може би моите фенове не са гласували достатъчно, когато се е събирала информация от фирма "Пайнер" как да направят номинациите, защото ме увериха, че не съм в първите места. За това трябва да се гласува, когато се даде шанс, защото всички работим, не съм само аз. Има много други колеги, които много работят и понякога остават разочаровани, защото за един изпълнител наградата е стимул. Тя не е парично средство, тя не е бижу, тя не е нещо за ядене. Тя е една статуетка, която ти напомня, че през тази година си достигнал достатъчно високо ниво, за да я получиш. Дал си достатъчно от себе си, направил си хубави неща и хората са го оценили" - заяви Мария.

"Всички, които сме бачкали яко заслужаваме своите номинации и своите награди, но наградите не могат да се разделят на толкова много хора. Това също е някакъв вид проблем. Що се касе до моите, продуценти на тях не мога да се обидя, защото те не правят тези номинации. Всъщност за мен е тайна кой ги прави и как точно ги прави. Аз мисля, че е доста субективно и затова живея с нагласата, че ще участвам на концерта, не на наградите".

Феновете ти имат усещането, че си ощетена.

"Да, факт е това нещо, защото аз няма смисъл да се правя на самата скромност и да кажа: "Не, те са прави". Ощетена съм, защото най-малко, заслужавах песните и клиповете ми да имат номинации. Аз никога не съм била номинирана за Певица на годината, никога не съм имала номинация за Песен на годината. Това са неща, които малко или много ме

ИНФО:http://www.signal.bg/



Тагове:   Моята,   Мария,   награда,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: holivud
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2409805
Постинги: 667
Коментари: 1151
Гласове: 2068
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930