Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2009 16:22 - Мария: Фолк певиците се женят за богати мъже
Автор: holivud Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1436 Коментари: 1 Гласове:
0



    image
   
 

В таз седмичният брой на списание "Тя" е публикувано интервю с миньончето на родния фолк. В него Мария разказва за сегашния си живот, за това какво е било преди, как е станала певица и кое е най-важното и скъпо нещо в живота ъ.

От списанието се заинтересоваха, дали Мария може да обори твърдението, че фолк певиците се женят само за богати мъже? "Нямам намерение да го оборвам, защото то е факт, и то обясним - в такава среда се движим, такива мъже срещаме. Ние сме жени с успешна кариера, изградили сме своя бизнес, но повечето от нас са започнали от нулата и са положили много труд за издигането си. Аз например тръгнах да работя от 17 - годишна, на 18 подписах първия си договор за жълти стотинки.

Трябва да помниш от къде си тръгнал, но е нормално, когато си стигнал някакво ниво, да търсиш мъж, който да е още по-високо от теб. Той трябва да е по-силният, да усещаш мъжко рамо, подкрепа. Може да е старомодно за някои, но аз така разбирам семейството." - откровено обясни певицата.

Мария разказа доста неща едни от тях са защо хората я бъркат с майка ъ, грижи ли се съпругат ъ за малката Марая, как избира бижутата си и има ли любими накити.

Вижте как отговори Мария на въпроса има ли бижу, което никога не сваля и кое е то? "Обиците ми, те са ми подарък от съпруга ми, допълнение към годежния пръстен. Получих ги за рождения си ден. Не мога да заспя без тях, къпя се с тях, свалям ги само да ги почистя. Разбира се, при участие се налага понякога да сложа други обици, но веднага след това отново съм с любимите си. Другите бижута с които съм постоянно, са годежниет ми пръстен и сватбената халка." - категорична бе Мария. И тъй като тя спомена, че обиците са ъ подарък от списанието зададоха въпроса "Подарявала ли си на съпруга си бижу?", Мария съвсем по женски отговори, че жените са тези които трябва да получават подаръци, а мъжете трябва да им ги подаряват, но въпреки това тя дава за пример подходящ подарък за мъж - "луксозна златна писалка с камъчета, наподобяваща бижу, или пък скъп часовник."



Тагове:   фолк,   Мария,


Гласувай:
0



1. yuliya2006 - ОМЪЖВАТ СЕ СКЪПА. . . ПУСТА МОДА А СЛЕД ...
04.09.2009 16:31
ОМЪЖВАТ СЕ СКЪПА...ПУСТА МОДА А СЛЕД ГОДИНА ДВЕ БОГАТАША И НАМЕРИ ЗАМЕСНИЧКА
ЛОШОТО Е ЧЕ И КОЛАТА И ВСИЧКО И ВЗЕМЕ И МОМЕТО ЛЪЦ ..БЕЗ НИЩО
АКО Е В ДРУГА ДЪРЖАВА ЩЕ ИМА ДА Я НОСИ И ПЛАЩА ЦЯЛ ЖИВОТ, НО НАШЕНЦИ ТАРИКАТИ...ЕВАЛА ИМ


ТАКА Е С ЕДНОКРАТКИТЕ В ЖИВОТА, АЗ МНОГО НЕ ГИ РАЗЛИЧАВАМ...ЗАЩО ЛИ?
УСМИВКА ЗА ТЕБ ДЖУ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: holivud
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2415706
Постинги: 667
Коментари: 1151
Гласове: 2068
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930