Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2009 14:55 - Ивана: Попфолк певица е равносилно на евтина к****
Автор: holivud Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1058 Коментари: 1 Гласове:
1



    image
     
 

В брой 36 на сп. "Story" Ивана опроверга някои от слуховете, които се появяваха периодично в различни медии, като това, че тя е била бременна и е изгубила детето, че била в депресия и т.н. "Всеки ден се пишат всевъзможни неща, Кой каквото иска да пише, кой в каквото иска да вярва. Омръзна ми от такива глупости" - категорична е Ивана.

imageпредлагам Ви  част от интервюто на Мегазвездата на телевизия "Планета", в което тя призна, че няма конкретна причина дълго време да не дава интервюта и да не е под светлината на прожекторите: "Просто гледам какво се случва в последно време, не само в музикалния бранш, и си правя равносметка, че не се вписвам в подобни схеми. Аз съм човек, който прави много компромиси, доста освободена съм и като мислене, и като поведение, но напоследък някои неща наистина ми дойдоха в повече. В никакъв случай не съм безгрешна и не се правя на моралистка. Изпяла съм и продължавам да пея дръзки и предизвикателни песни. Не крия обаче, че има бариери, които никога няма да прескоча. Обидно ми става, че в последните години попфолк певица стана равносилно на евтина к****. И очевидно хората имат сериозно основание да мислят така. Дебело подчертавам - не упреквам никого. Всеки има право да се продава както иска. Явно времето е такова - сексът продава, скандалът продава. Това, че аз не мога да го приема, не е повод да бягам, а е сигнал."

Певицата вярва, че този период, за който разказва, ще отмине, защото хората са умни и бързо ще селектират всичко, което им се предлага. "Въпрос на време е това преяждане с първични страсти да спре. Махалото винаги се връща. Не виждам ако изливам порой от думи по вестниците и списанията или се въртя пред камерите, това с какво ще ме направи по-знаеща и "по-пее ща". Ползата е, че ще "вадя очите" на хората непрекъснато. И какво? Ще съм просто по-известна. Не ми стига да бъда известна само с това, че съм известна." - откровеничи Ивана.



Тагове:   попфолк,


Гласувай:
1



1. анонимен - van4eto_best
04.09.2009 17:02
tq si e the best :) :*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: holivud
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2415189
Постинги: 667
Коментари: 1151
Гласове: 2068
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930