Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2009 15:51 - Интервю с Кристина Агилера
Автор: holivud Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 640 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   

image
Скоро по радиото ще чувате гласа на Кристина по-често, но не като песен.Вместо това, поп-изпълнителката ще работи като DJ.
Радио каналът на певицата дебютира на 31 юли.Ще бъде онлайн 24 часа, ще предава интервюта, новини, личен коментар от Агилера, както и нейните любими песни.
"Ще пускам различни стилове музика.От the Beatles към Billie Holiday, към Bjork, към Black Sabbath, Jay-Z," каза Кристина в сряда, по време на телефонно интервю.
Радио станцията не е единственото нещо върху което работи Кристина.Тя има 1-годишен син, работи върху нов албум и съвсем скоро ще започне да се снима във филм с Шер; филмът ще излезе догодина, а албумът - още тази година.
The Associated Press: Как ти въздейства радио каналът?
Кристина: Когато започвам да правя нов албум, аз подбирам "вдъхновяващи ме" CD-та, и ги изпращам на всички продуценти с които бих искала да работя.И на края на деня, забавно е, защото тези продуценти, които всъщност са доста, ми казват: "Уау, трябва да станеш DJ".Наистина е страхотен микс от песни, толкова различни и електирчни, това е моят стил.
АР: Ще пускаш ли свои нови песни по канала?
К: Възможно е.Аз много, много се вълнувам за реализирането на новата ми музика и това е един страхотен начин да дам шанс на феновете ми да чуят малка част от нея, preview. АР: Сега си на електро-футуристичен поп.Защо тази музика?
К: Имах нещо като идея за футуристичен албум от години насам.Но също така имах и идея за соул, блус и джаз албум.Знаех, че ще направя първо джаз албума...Винаги съм знаела, че трябва да направя футуристична музика.Но почуствах, че няма по-добро време или място за мен, да я направя сега, когато вече съм майка.
АР: Докато си работиш върху албума, обръщаш ли внимание каква музика е пускат по радиото?
К: Не, това също е забавна история.Започнах да забелязвам, че музиката започна да придобива повече електроник-чуство.Но наистина не обръщам внимание на това какво пускат по радиото, защото искам всичко да е оригинално направено.Искам да балансирам футуристичното звучене, но в същото време песните ми да са "истински" и "вероятни".
АР: Сега, когато имаш семейство, засичаш ли се с папараците?
К: Преместихме се в нова къща преди около година, започнах да работя върху нов албум, имайки се на предвид, че студиото ми е в задния двор...толкова е перфектно за мен, събуждам се сутрин, обувам си джапанките и клина, и отивам в студиото, където вече ме обхваща артистична вълна.Удобно е.Папараците сигурно вече са се отчаяли от мен.Казали са на мъжа ми нещо от сорта, "Тя някога ще напусне ли тази къща?"
АР: Разкажи ни за филма "Бурлеска".
К: Най-после се доверих на филм и сценарии достатъчно, както и на режисьора достатъчно, за да мога най-сетне да заявя, че ще участвам във филм.Шер ще участва също, затова това е много важна стъпка, приемам всичко на сериозно, и сигурно в следващите месеци ще се впусна във филмиране.
АР: Какво ти минава през ума когато погледнеш назад и осъзнаеш колко бързо минава кариерата ти?
К: Все още експериментирам със себе си и пробвам нови неща, защото на края на деня, когато погледна назад, ще видя много положен труд и ще бъда развълнувана...Никога не си позволявам да се чуствам прекалено комфортно, защото мисля, че когато започнеш да падаш надолу и все надолу, това е защото прекалено много си се доверил на късмета си...Затова сдържам да се хваля.Винаги се старая за повече и по-добре.

ПРЕВОДА НА ИНТЕРВЮТО НЕ Е МОЙ , БЛАТОДАРНОСТИ НА КОСТА , В ПРОЦЕС НА РЕДАКЦИЯ , Е ЗАЩОТО ИМА ИЗВЕСТНИ ПРАВОПИСНИ ГРЕШКИ!

 


Тагове:   Агилера,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: holivud
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2404029
Постинги: 667
Коментари: 1151
Гласове: 2068
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031