Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2009 11:06 - Мария: „Ние сме повече медийни звезди,,
Автор: holivud Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 935 Коментари: 0 Гласове:
1



Мария: „Ние сме повече медийни звезди, отколкото каквито и да било други” image



Мария, турнето на „Пайнер” стартира супер успешно. Ти откриваш всички концерти. Щастлива ли си от този факт?
Много съм щастлива, защото си бях дала заявката много отдавна, че искам да пея първа. До последно не беше сигурно, защото имаше още кандидатки за откриване на концертите. За мен изживяването от тези концерти, които минаха е невероятно, защото три години не съм взимала участие в турнетата на „Пайнер”. Сега всичко, което се случва на тези концерти, го приемам като един летящ старт за мен.
Как приемат феновете ти изненадите, които си им приготвила на концертите?
Визията ми е много различна и провокираща. Това е нещо, което отдавна не бях правила. Виждам изненада в очите на феновете си, което много ме радва. Тоалетите ми са изцяло ръчна изработка. Заложих на черния цвят, защото го харесвам и изглежда доста стилно на сцената. Изненадата, която поднесох на феновете си е, че за първи път се появявам с изцяло сценично облекло, а не както са свикнали да ме виждат с костюми и рокли тип ежедневни.
Чувстваш ли се още по-известна след Music Idol?
Със сигурност. Защото аудиторията на това риалити обхваща още по-голяма част от феновете на музиката, като цяло. Дори и такива, които са много далеч от поп фолка. Имам много нови приятели извън средите на нашата гилдия. Получих много добри коментари и оценки за моето участие в Music Idol. Като че ли, хората ме преоткриха след толкова много години. Казвам го, защото винаги много се е писало и спекулирало с моето име. Това, което съм аз като душевност могат да го знаят само тези, които са общували с мен доста дълго време. Мисля, че за тези шест месеца в риалитито доказах, че не трябва да се гледа нашата гилдия така повърхностно, шеговито и иронично. Ние сме хора със сериозен опит в музиката и практиката. Имаме точна преценка за нещата.
Има ли нещо за което съжаляваш, че участва в Music Idol?
Честно с ръка на сърце ли да ти отговоря? Не знам какво бих правила ако Music Idol не беше част от моя живот. Не съжалявам нито за миг, че приех. Дори първите кастинги за мен бяха нещо като шокова ситуация. Това беше много непозната материя за мен. Самата аз съм на 27 години. Обикновено хората в журито са доста по-зрели. Но може би опитът ми надделя към колебливото ми отношение към самата мен. Благодаря на Господ, че бях част от това нещо. Равносметката от участието ми в Music Idol е, че преоткрих музиката която правя, начинът, по който я виждам и начинът, по които я изпълнявам, ако щеш начинът, по който я слушам. Промених много неща в клиповете си и сценичното поведение. Дадох си сметка, че нещата коренно се промениха. Поканиха ме да съм жури, а не мен някой да ме избира. Това още повече ме амбицира и стимулира да правя още по-добри неща за напред.
Скандалът ти със Соня Васи преиначен ли беше или се случи точно така както се изкоментира в медиите?
Мисля, че нещата бяха силно преувеличени. Всъщност този „скандал” и това което ние си казахме беше по скоро под формата на шега. Защото макар аз да пея поп фолк, а тя да е в съвсем различна гилдия, нямаше искри и напрежение помежду ни. Въпреки, че изкарахме 14-15 часа заедно. През всичкото това време сме се забавлявали и закачали целия екип, за да разведрим обстановката помежду си. И когато има по-пиперлива реплика, моментално тя се вади от контекста и се излъчва в медийното пространство. И от тук нататък интерпретациите са пълни. В един момент това се оказва скандал, а такова нещо не е имало. Соня и аз не сме на 15 години, за да се караме за глупости. От много години сме в този бизнес и на двете ни е пределно ясно, че медиите, каквато и реклама да направят тя е част от играта на всички популярни личности, които я играем. Ние повече сме медийни звезди, отколкото каквито и да било други. На фона на този малък български пазар.
Ти скандалджийка ли си по природа? В какви отношения с твоите колежки?
Нееееееее, не съм. Може би не е точно аз да давам оценка за себе си, но нямам колежка с която да съм в лоши отношения. По принцип много трудно влизам в конфликт. Винаги съм изразявала мнението си независимо дали е негативно или позитивно. Скандали никога. Много отдавна съм ги надраснала тези неща, даже никога не са били част от моя характер. По-скоро мога да направя изречение с което да захапя леко…(смее се)
С многобройните ти ангажименти остава ли ти време за семейството?
Прибрах се от участие сутринта в 7.30 часа. Спах само час и половина, за да мога да съм навсякъде и да съм пълноценна в отношението си към моето семейство. Най-вече към дъщеря ми Марая.
Как е тя?
Много е добре, цяла сутрин казва мама…мама…мама… Съвсем скоро на 28 юли ще стане на една годинка. Опитва се да ходи, расте и много ме радва.
Мислите ли със съпруга ти за второ дете?
Много далеч съм от тази тема за сега…
С това изморително турне ще ти остане ли време за почивка?
Може би в началото на септември ще си взема малко почивка, за да заведа Марайка на море. До тогава имам доста поети участия.


Тагове:   Мария,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: holivud
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2412848
Постинги: 667
Коментари: 1151
Гласове: 2068
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930