Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2009 22:21 - Глория - "Не съм имала нито един истински мъж в живота си"
Автор: holivud Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 729 Коментари: 0 Гласове:
0



  image

 

image

 

По стар български обичай гост и водещ ще се чукнат с яйца в ефир. Леко понапълняла „вероятно покрай празниците”, както самата тя ще заяви, но красива и усмихната, Глория ще седне на дивана на Васко в понеделник, за да разкаже за мъжете в живота си и за своя предстоящ 13-ти албум.

Певицата ще разкаже, че от 4 месеца е отдадена изцяло на себе си, на семейството и кариерата си, защото е сама. И въпреки, че в момента няма мъж до себе си, Глория ще сподели, че се чувства прекрасно, защото може да разполага със свободното си време.
„Не съм имала нито един истински мъж в живота си, защото в определен момент всички разбират, че съм силен характер. Не съм глезла, нито лигла и не мога да бъда в краката им, за да ме владеят и манипулират, може би оттам идва целият проблем”, ще сподели гостенката пред Азис.

Във връзка с новата си песен „Страхливците умират всеки ден”, певицата ще коментира, че винаги пее истински неща, такива, които е преживяла. Тя няма да отрече, че е попадала на мъже егоисти и страхливци. „Мъжът, който е за мен, още не се е появил. Той трябва да не е страхливец. Мисля, че ще го позная един ден”, ще се изповяда Глория.

„Аз съм една нежна жена, която има нужда от разбиране, от любов и от силно рамо, на което да се опре. По-добре да съм сама, отколкото зле придружена”, ще заяви утре вечер дивата на попфолка.

Глория ще сподели още, че вярва в кармата, според която всеки един човек има своя съдба и мисия. „Моята мисия е да пея и да радвам хората, това ме прави безкрайно щатлива”.

За първи път, специално за зрителите на „Вечерното шоу на Азис”, Глория ще изпее най-новата си песен „Можеш ли да ме обичаш”, която ще влезе в новия й албум, 13-ти по ред.

„Вечерното шоу на Азис” се излъчва от понеделник до петък от 22:00 часа, само по ТВ2.
 

автор: СЛАВА




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: holivud
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2404134
Постинги: 667
Коментари: 1151
Гласове: 2068
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031