Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2009 18:45 - Секси миньонче, пък и пее. Просто Мария
Автор: holivud Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 6606 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 23.03.2009 16:43


 
image

 

Tази година черешката на тортата в журито на Мюзик Айдъл е едно смугло миньонче – поп-фолк певицата Мария.

Преди да се видим с нея, смятахме, че критичният й поглед ще ни смрази още в началото на разговора ни, както се случваше с не един и двама кандидати за влизане в риалитито.

Оказа се обаче, че Мария е супер мила, усмихната и секси, когато не раздава музикални оценки.

Нахлухме в гримьорната й зад кулисите на шоуто, докато я гримираха, а тя се опитваше да говори, въпреки отчаяните опити на гримьора да сложи червило на обемните й устни.

Мария пее от дете, но преди по-малко от година трябваше да спре, за да роди дъщеря си. Е, това беше само временно прекъсване, разбира се.

Омъжена е, но винаги е била вярна на поп-фолк стила и изобщо не смята да сменя музикалното поприще.

Сега е част от Мюзик Айдъл, а ние искахме да поговорим с нея не само за това, но и за критериите й в ролята на жури, за семейството й, за отношенията й с Фънки. И със Соня Васи.

Но вижте сами – гласовитото миньонче не ни спести почти нищо.

image

Дълго ли те натискаха да станеш член на журито на Мюзик Айдъл?

 Не, изобщо не са ме натискали, аз приех от раз (смее се). Толкова харесвам Иван и Андрей и Мюзик Айдъл, че веднага прегърнах идеята.

Преди теб в шоуто бяха твоите колежки Глория и Есил Дюран. Защо, смяташ, продуцентите са избрали теб?

Ами, аз имам едно качество, което малко жени притежават – умея да казвам „не“ и да изтъквам обективни причини в подкрепа на това. А и музикалният ми опит е доста голям, така че и това е изиграло роля в избора им.;

image

Ти пееш от малка, но напоследък се чуха някои обвинения, че нямаш музикално образование. Как ще отговориш на тях?

Да, чух вече за това.

Аз свирех на контрабас в училище „Христина Морфова“ в Стара Загора.За жалост на много  хора аз оставам на позициите , на които съм , дори новата ме песен е на 3-то масто в една класация , което е достатъчно показателно.Знаеш ли дори нещо ми направи лошо впечатление , но няма да го коментирам ще го обясна така: Едно момче ме псува , в следващия момент същият чудак , когато аз съм дала оценка на човек , който той е харесал от айдалите той ме хвали.Това е доста смешно!

Иначе нямам музикално образование, обаче на всички, които се интересуват от това, искам да кажа, че 5- години в училище не могат да те научат на това, което практиката ти дава.

image

Имам 10 професионални години в музикална компания и още 8 непрофесионални, защото пея от малка.

А иначе Фънки тормози ли те с рок и метъл?

Хехе, не, Фънки не ме тормози. Отворена съм към всички жанрове и страшно харесвам рок, даже си го слушам вкъщи.

Освен това съм доста компетентна в музикално отношение, а и това е моят начин за релакс. Обожавам не само рок, но и денс музика, слушам и българска естрада, но най-любим ми е R"n"B стила.

Поп-фолка също ми е любим, но през деня го избягвам, вечер ми е достатъчно (смях).

А не си ли мислила да разшириш музикалните си изяви и в друг стил?

О, не, не смятам да напускам поп-фолка. Не знам какво трябва да ми предложат, за да го направя.

Обожавам тази музика, тя е музиката на Балканите, много магнетична, близка до нас, до настроението ни.

Добре, а ще има ли тази година повече поп-фолк задачи за финалистите в Мюзик Айдъл?

(Въздиша) Ами, не им го препоръчвам. Там най-много се издънват и ще търпят сериозни критики.

Всъщност участниците много подценяват поп-фолка и бих ги посъветвала да се подготвят по-добре, защото това, което гледах последните две години, никак не ми хареса. От всички жанрове този им беше най-труден.

Точно за това на всички кастинги говорих на кандидатите за самочувствието – то трябва да бъде умерено, за да си правим добра самооценка, а не да си мислим колко сме велики и накрая да се проваляме.

Понякога изтъкваше пред кандидатите като недостатък външния им вид, друг път гласовите им възможности. Какво още трябва да притежава един млад изпълнител, за да влезе успешно в музикалния бизнес?

Бях доста критична на моменти, но съм така и към себе си. Гласът и визията вървят ръка за ръка.

Но визията не е просто външният ни вид. Това е атмосферата, която носим със себе си, харизмата, излъчването.

Предизвикателното облекло не е единственото нещо, което се включва във визията. Важно е как се чувстваш и как караш да се чувстват хората пред теб.

Имаш ли вече фаворити сред кандидатите, които продължават напред?

О, да, имам. От момчетата най-любим ми е Александър от Македония. Той има съвършен глас.

От момичетата на първо място слагам Симона, защото тя е истински феномен.

След това много харесвам Преслава Мръвкова, но всъщност сме отсели най-добрите. Аз бях там (смее се), така че наистина са най-добрите, всички ми харесват и ще ми е трудно оттук нататък.

Но е факт, че тази година участниците са по-добри от тези, които се явиха през миналата и по-миналата година.

Сблъскахте се с много и най-различни образи на кастингите. На какво мислиш се дължи тази липса на реална самооценка?

Смятах, че ще ми бъде забавно, но ми беше повече тъжно. Просто тази реалност ме плаши, а тя се дължи преди всичко на нисък интелект и липса на култура.

Най-важни според мен са възпитанието, семейната среда, топлината вкъщи. Първите 7 години не се дават в училище, а у дома.

Не може да пееш цинизми на 15 и да кажеш, че вкъщи сте купонджии. Това беше момичето от Бургас, което буквално ме втрещи. Заради нея не можах да спя цяла нощ.

Във Варна имахте някакво спречкване със Соня Васи, усети се напрежение между вас. Какво се случи?

 Не искам да коментирам случая. За мен тя просто е жена, която се опитва да си прави PR на мой гръб. Нямам определено настроение към нея, нямаме допирни точки.

Ако тя някога е пяла на сцената, то това отдавна е забравено. А аз се ядосах на себе си, защото й обърнах незаслужено много внимание.

Как съчетаваш ангажимента си към шоуто и задълженията към семейството си?

Супер, нямам проблеми. Дори намирам време да се грижа за себе си.

Как се глезиш?

Спортувам яко (смее се), ходя на фитнес. А, освен това ям бисквитена торта и баклава (отново смях).

В интерес на истината тренирам много сериозно, прекарвам в залата по час и половина, това е без пътеката, и вдигам доста големи тежести вече.

Най-страхотното е, че има ефект, а станах майка само преди 8 месеца.

Кърмиш ли?

Е, не, вече не. Но кърмех дъщеря си около два месеца. За съжаление съм много слаба и кърмата ми не беше достатъчно хранителна за бебето.

Подкрепя ли те съпругът ти в това твое ново амплоа на музикален съдия?

Да, абсолютно.

Абстрахирай се от всички слухове за мен и съпруга ми, просто няма защо да ме обичат, както казва една моя приятелка.

Семейството ми е супер, дъщеря ми е здрава, мъжът ми ме обича, работата ми върви. Изобщо, аз съм една щастлива жена.

Планираш ли още едно дете в близко бъдеще или ще се върнеш към музикалната си кариера?

Да, планирам, разбира се, но няма да бързам, моля те. Нека първо дъщеря ми порасне, тъкмо прохожда сега с едно паяче. Има време за още деца. Нека да забравя тръпката.

Колко кубика силикон имаш в гърдите си?

 Няма да ти отговарям на този въпрос, писнало ми е.

Но съм абсолютно „за“ пластините корекции.

Подкрепям всички промени, които правят жената не красива, а я карат да се чувства добре, когато е облечена и когато е съблечена.

Не трябва да забравяме, че пластичната хирургия не е всичко. Тя не може да ни даде това, което ни дава спортът например.

Един хирург трудно може да ти направи изваяни мускули, да запази кожата еластична и свежа. Може да направи гърди, уста и разни такива неща.

А ти искаш ли да промениш още нещо в себе си?

Не, да си призная. Колкото повече остарявам, толкова по-често ми казват, че съм красива и това много ме радва, разбира се.

Хубаво е, че около мен има толкова много мъже, които ми напомнят това. Имаше период, в който бях забравила колко са важни комплиментите и красотата въобще за една жена.

Ако един ден не се занимаваш с пеене, какво ще правиш?

Този ден няма да дойде скоро, така че не го мисля още (смее се).

TIALOTO.BG



Тагове:   mariq,


Гласувай:
0



1. анонимен - pbAOgEKZGW
30.05.2011 12:05
I'm impressed! You've maagned the almost impossible.
цитирай
2. анонимен - FsgSwKxOVROcLe
30.05.2011 19:34
This has made my day. I wish all poitsngs were this good.
цитирай
3. анонимен - XeGfbJmkr
01.06.2011 11:20
oinfAB <a href="http://gtjtngnvglvn.com/">gtjtngnvglvn</a>
цитирай
4. анонимен - nUMSzfVmYtMS
01.06.2011 17:16
sbIwsO , [url=http://udlredmxhcjp.com/]udlredmxhcjp[/url], [link=http://pzkhntxapnna.com/]pzkhntxapnna[/link], http://odgskmgtdwvn.com/
цитирай
5. анонимен - EtutNFMtKO
02.06.2011 14:08
JYrHqm <a href="http://hccesnypvtyp.com/">hccesnypvtyp</a>
цитирай
6. анонимен - AuyBMfokRVefygJPau
04.06.2011 13:51
EMJBNd , [url=http://svvfkiusfcom.com/]svvfkiusfcom[/url], [link=http://seaiqeqbnzff.com/]seaiqeqbnzff[/link], http://zbokotcwkpmo.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: holivud
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2402196
Постинги: 667
Коментари: 1151
Гласове: 2068
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031