Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2009 19:27 - Мария: "В Пайнер не може да отиде всеки. Конкуренцията е жестока!"
Автор: holivud Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1814 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.03.2009 16:45




image 
Третият сезон на музикалното реалити Music Idol вече е факт. Дали поради силното влияние на попфолка у нас или поради амбицията за по-висок рейтинг, и тази година в редиците на шоуто присъства представителка на попфолк бранша.

Единствената дама в журито на Music Idol 3 - певицата Мария, разкри собствената си визия за участието си в музикалния формат, както и подробности около самото шоу.


Любомила Бучинска: Как се чувствате като оценяваща в Music Idol 3?

Мария: В началото си представях нещата по коренно различен начин. А всъщност, когато седнеш на онзи стол е много по-трудно. Всички тези хора, които виждаш, имат някакви очаквания за теб. Можеш да ги разочароваш, можеш и да ги очароваш от себе си. По време на кастингите аз исках да предразположа всеки, който се явява пред нас и мисля, че го постигнах.

.: Това означава, ли че влизате в ролята на "добрата" в журито?

Мария: Този положителен старт не винаги прави и крайният ми глас такъв. Защото на кастингите имаше голямо разнообразие от можещи и от неможещи хора. Такива, които идваха с желание и наистина знаеха какво искат и как да го постигнат. А имаше и такива, които просто минаваха. И беше много важно тези, които просто минаваха, да разберат, че музиката е много сериозно и отговорно занимание, така както всяка друга професия, която всеки от нас иска да работи, за да прави пари и за да му носи удоволствие и удовлетворение.

.: Има ли реално много талантливи певци из България?

Мария: Аз очаквах, че ще видя много по-сериозно подготвени хора, но всъщност тези - подготвените бяха на половина на всички останали, които се явиха на кастингите в цялата страна. Може би затова е виновна погрешната представа, създадена от роднини и приятели или може би става дума за погрешна лична самооценка. Нещо, което за съжаление много често се случва в днешно време - голямо самочувствие без никакво покритие.

.: Какви качества ще търсите лично Вие в кандидатите?

Мария: Един артист има нужда от много голям екип зад себе си, за да бъде това, което е. После му предстои само да се развива. Аз търся комплекс от качества. Не търся само глас, не търся само визия или само добро отношение към публиката. Търся всичко в едно. Мисля, че има много кандидати, които притежават всички тези качества, но решаващият вот е на зрителя. Надявам се, аз, като най-младият поглед в журито тази година, със своя избор да сбъдна очакванията на целия наш попфолк контингент.

Пък и да направя добро представяне за самата мен. За всички, които ме обичат и ме харесват, да продължават да го правят, след като видят това мое различно амплоа. И защо не да привлека нова аудитория.

image
Снимка: Avtora.com

.: Възможно ли е според Вас тази година победителят в Music Idol да се насочи след това към попфолка?

Мария: Има такава възможност, но това го преценява Митко Димитров, продуцентът на Пайнер студио. Кaзвам Митко Димитров, защото това е най-голямата фирма в България. Kакто виждаме, всички големи имена в попфолка, които бяха извън рамките на Пайнер през годините, се присъединяват към нас. А в Пайнер не може да отиде всеки. Конкуренцията е жестока. През последните години се влагат все повече средства и затова има и толкова добри резултати. Пък и виждаме, че всички големи телевизии започват да работят много сериозно с всички нас.

.: На какъв дрескод ще заложите в рамките на Music Idol?

Мария: Ще разчитам изцяло на собствения си гардероб. За концертите ще извадя целия си архив от дрехи за последните 2-3 години. Ще представя тоалети от видеоклиповете ми. Ще разчитам на собствения си гардероб, защото смятам, че за да бъда част от журито трябва да бъда такава, каквато съм. Нямам нужда да сменям нито начина си на изразяване, нито начина си на обличане. Ще се опитам да направя така, че догодина следващият представител на попфолка в журито на Music Idol да бъде много затруднен. Бих искала да поставя една изключително сложна задача на бъдещия оценяващ.

.: Вашата колежка Камелия ще е водеща на Голямата уста във VIP Brother 3, как възприемате нейната конкуренция?

Мария: Това е една голяма провокация за мен. Камелия е една много сериозна конкуренция. Ние с нея сме от една кръвна група. Ако моята дъщеря Марая и статута ми на омъжена жена не бяха факт, може би нямаше да се облека до края на живота си. Защото предишното ми амплоа беше точно такова. Камелия е една изключителна жена, която се поддържа изключително добре. Тя е уникална конкуренция и ще бъда много вдъхновена от нейното присъствие на съседния тв канал.

.: Вярно ли че Иван и Андрей са Ви платили 25 хиляди евро, за да се включите в шоуто?

Мария: Това е прекалено скромна сума. Всъщност много са ме подценили. Няма да коментирам финансовата страна на нашите взаимоотношения, на мен ми е много приятно да работя с тях. Страшно ще ми е тъжно, когато всичко приключи.
Относно музикалните ми ангажименти по време на Music Idol - някои колеги казват, че съм вече на изчезване, но това не е така. Няма да спя, няма да се храня, но няма да откажа нито едно участие, нито един ангажимент.

ИНФО.АВТОРА.БГ



Тагове:   mariq,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: holivud
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2402333
Постинги: 667
Коментари: 1151
Гласове: 2068
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031