Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2009 21:42 - Мария: Не съм за подценяване
Автор: holivud Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 928 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 16.02.2014 23:55


 

  • imageНейната приказка започва преди девет години. Тогава крехкото и никому неизвестно миньонче попада на място, което я плаши, вълнува и едновременно амбицира да покаже какво може. Малкото тогава момиченце е днешната фолк дива Мария, а мястото, в което попада е разбира се, продуцентска къща “Пайнер”. За нещата, които предстоят на фолк певицата, за щастието и брака и, за изневярата и ревността, и за това дали се ползва с привилегии в продуцентската къща, в която работи ще разберете сега.

Здравей, Мария! Разбрахме, че ще си жури в третия сезон на “Мюзик Айдъл”, радваш ли се за това? 

Може би това е едно от най-щастливите събития за мен. Годината ми започва с летящ старт, за което благодаря и на моите продуценти и на хората от екипа на “Music Idol”. Дано те са ми на кадем. Вярвам, че това ще бъде моята година.

Притеснява ли те ролята, в която трябва да влезеш по време на кастингите, а и след това, трябва да оценяваш строго, но справедливо?

Изобщо не ме притеснява. Смятам, че през годините на сцената като изпълнител съм добила опит и рутина.  Що се отнася до това да погледна кандидатите през моя поглед и да ги оценя мога да гарантирам, че ще бъда обективна. Не се притеснявам от това да ги определям като добри или лоши.

А не се ли притесняваш, че ще бъдеш жури след звезди като Йорданка Христова, Глория и Есил Дюран? Хората ще те сравняват с тях.


Аз смятам, че всички, които са част от журито на “Music Idol”, предишни и настоящи, сме на едно ниво, що се отнася до фолк гилдията. Моят път не започна с “Пайнер”, аз пея от много малка, явявала съм се на много конкурси, много пъти съм била оценявана и не ме притесняват сравненията. Не смятам, че съм за подценяване, нито пък самочувствието ми е прекалено голямо, така че за мен ще е истинско удоволствие да съм част от журито на това предаване. 

imageМожеш ли да бъдеш достатъчно строга, ще се държиш ли като Фънки, например?

Честно казано аз съм си аз и моето поведение ще бъде естествено. В никакъв случай няма да създавам дискомфорт на кандидатите. Когато човек се притеснява не показва онова, което наистина може. Аз знам какво е да се притесняваш и по никакъв начин няма  да ги карам да се чувстват зле. Напротив бих дала всичко от себе си, за да се чувстват добре. Но от тях зависи нашата оценка.

Имаше коментари, че ти нямаш достатъчно опит като изпълнител, за да оценяваш талантите, обижда ли те това?

Тези коментари, са от злобарските медии. Подкрепата от моите продуценти и от продуцентите на предаването означава, че мнението, което съм изградила у тях е различно от това на злобните медии. Фактите говорят повече за мен. С риск да разочаровам някой мога да кажа, че аз съм много добре подготвена. В един такъв конкурс е важно, освен професионалист да бъдеш и човек - качество, което аз съм усвоила до съвършенство през годините. Да усещаш хората и да бъдеш истински в емоциите си, това е ценното за мен.


imageВярно ли е, че те лансира продуцентът на "Пайнер", тъй като ти си с връзки там ?

За 9 години аз наистина получавам силна подкрепа там от гледна точка на това, че когато започнах аз нямах нищо като клипове или песни. От тук нататък, всичко, което съм постигнала е било с много труд. Защо никой не се замисли върху това, че за тези 9 години не съм спирала участия, че много пъти съм била най-успешния изпълнител на тази продуцентска къща, или че направих песен и снимах фотосесия, само месец след като родих? Всичко това се забравя.

Как се възстанови за толкова кратко време след раждането?

Мотивацията ми беше много силна. През цялото време на бременността аз се поддържах, спазвах режим и бях качила само 12 килограма, защото знаех, че в нашата професия конкуренцията е жестока и ако отсъстваш дълго време това може да ти изиграе лоша шега. Затова през цялото време бях амбицирана да се възстановя възможно най-скоро. 

На кой ще повериш дъщеря си, докато си в журито?

Като цяло аз си оставам човекът, който ще се грижи за нея. Но трябва да кажа, че майка ми и сестра ми са хората, които са постоянно до мен и ми помагат много в грижите за дъщеря ми, иначе аз няма да мога да работя.

imageНе е ли трудно да съвместяваш участията си с това да си добра майка и съпруга?

Ами, на 20-ия ден, след като родих аз бях готова с нова песен, а след това направих и фотосесия, така че съм доказала, че мога да съвместявам двете. Щом дъщеря ми ме разпознава като най-близкия човек и засиява като ме види и щом оставам най-любимата жена за мъжа ми, значи успявам някак. Не казвам, че ми е лесно, но се справям. Може би съжалявам само за това, че работата ми открадна едни от най-хубавите моменти с дъщеря ми, точно тогава, когато тя растеше най-интензивно.

Когато се омъжи цяла година медиите коментираха мястото и предложението, което ти беше направил твоя съпруг. Бебето промени ли чувствата ви?

Нашите чувства се променят, да - стават все по-силни и по силни. Статута ми на майка ми придава един много-по важен образ в очите на мъжа ми. Той продължава да ме изненадва и да се вълнува от мен и нещата, които правя. Когато човек пази любовта си и я развива във времето, тя става по-силна, освен че се съхранява. За мен това е нещото, което ми дава сили да продължавам да правя всички неща. Именно щастието, което имам в личен план.

Ревнив ли е мъжът ти?

Човек е ревнив тогава, когато му се дава повод за това. Както е и при мен – мъжът ми притежава качествата да бъде ревнуван, но ние си имаме доверие. По никакъв повод не смятам,  че кариерата ми на поп фолк певица може да ни раздели. Когато той поиска ръката ми аз вече бях в този бранш, имах много участия, но той винаги е искал аз да съм номер едно и никога не ме е спирал.

imageА не си ли притесняваш, че във вашия бранш много често си отмъквате мъжете една на друга?

От позицията на човек, който познава живота мога да кажа, че никой на никого не може да отмъкне нещо, ако самия човек не е решил сам да си отиде. Не искам да коментирам повече, за да не засегна някой. Живота и кръста всеки си го носи, човек не е застрахован от нищо, затова трябва да изживееш живота си, както на теб ти харесва

Тоест, няма да се притесняваш за мъжа си, когато си далеч от него?

Нямам никакви притеснения за това, както и той за мен. Аз съм сигурна в неговите приоритети, а това сме аз и дъщеря ни Марая. Дори не се замислям, сигурна съм на сто процента в съпруга си.

ИЗТОЧНИК - Клюки.net



Тагове:   mariq,


Гласувай:
1



1. sinay - Защо си копирал..
01.02.2009 11:40
интервюто и не си дал(а) източника? Точно това интервю е от Клюки.нет и не е редно да публикуваш целия материал без тяхно разрешение!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: holivud
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2415736
Постинги: 667
Коментари: 1151
Гласове: 2068
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930