Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2008 10:26 - Кристина Агилера ще е кучка. И пред сина си
Автор: holivud Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 634 Коментари: 0 Гласове:
0



 image


  Кристина Агилера
изобщо не се притеснява от майчинството и не смята да променя предизвикателния си сценичен образ.

Певицата роди сина си Макс през януари и изобщо не се срамува да му покаже артистичното си лице от сцената.

Криси не смята да става скучна пуританка, само защото вече има дете. „Майчинството не ме е променило в това отношение“, казва тя. И добавя: „Казвам го дори в новия ми сингъл, "Keeps Getting" Better" – Аз все още съм супер кучка“.

Звездата обяснява, че ще се постарае максимално да бъде най-добрата майка на света. Но и, че няма да крие своята същност от сина си : „Аз не съм само жената, която сменя памперсите и кърми“.

Кристина ще пее в Лондон още през тази седмица и това е първият й концерт след раждането на сина й. Тя пя на церемонията по връчването на музикалните награди на MTV и изпълнението й беше силно впечатляващо.

Сега всички очакват с нетърпение изпълнението й на живо, вдъхновено от Макс. Според Агилера именно той е „виновен“ за новата й музика, новото й звучене и дори за новия й външен вид.

Ние се надяваме да видим една стилна и много секси Кристина с перфектни песни, на които да припяваме отново.

image



Тагове:   Агилера,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: holivud
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2415962
Постинги: 667
Коментари: 1151
Гласове: 2068
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930