Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2008 11:12 - Венета. Една гореща жена влиза в политиката
Автор: holivud Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 455 Коментари: 0 Гласове:
0



image


image




Въртя се в късния следобед пред столична модерна сладкарница, разбирайте Виенски салон, и чакам една готина мацка.

Тя се появява в искрящо червено, с разкошен морски тен и заразителна усмивка. Венета Харизанова ни е любимка, няма да крием. Вече сме ви срещали с нея, но беше толкова отдавна, че решихме да я проверим какви ги върши напоследък.

Някак напомня пума. Има нещо много животинско в нея, не първично, а някаква котешка закачливост и грация. Чернокоса фурия. И много естествена. Супер пряма е и само след няколко минути си бъбрим приятелски над ароматно кафе.

Казва, че има много работа, но не се оплаква от това. След фитнес тренировката си е много гладна, но ми обяснява, че не може да спазва диети.

Докато хапва свежа салата, ми разказва за неприятен здравословен проблем, който много я е уплашил. Но, четете, четете, това е Венета Харизанова все пак. Тя винаги има интересни неща за разказване - за работата, за любовта и за лятото.

Какви здравословни проблеми те уплашиха толкова много?

Дълго време не можеха да ми поставят диагноза, но бях много зле. Всъщност имам омекване на хрущялите, което е доста неприятно и болезнено. Вероятно се дължи на бързото ми израстване като тийнеиджърка - 8 сантиметра за едно лято.

Уж бях добре, но от няколко дни пак започна да ме боли, не знам защо.

Значи се налага да се сбогуваш с мързела?

Ами, май така стана. Ходя на рехабилитация, освен това на фитнес и на масажи и половината ден ми е зает с някакви процедури. Много ми е тегаво.

Напоследък Венета Харизанова изчезна от полезрението на медиите. Какво правиш сега?

Нямам право да кажа какво ще правя, но ще се разбере още следващия месец. Свързано е с телевизия, но не мога да споделям повече подробности. Ще се занимавам с две неща паралелно, ще видим какво ще стане.

Иначе съм рекламно лице на клиника за всякакви разкрасителни и отслабващи процедури.

А това лято по стечение на обстоятелствата започнах да се занимавам и с PR. Първо исках да помогна на един приятел, който си направи своя фирма. Започнах да правя рекламни договори – за телевизионни клипове, билбордове и такива неща.

След това се появиха още няколко фирми, които искаха да работят с мен и така съм цяло лято. За първи път се спуках от работа и бях на море само за 14 дни. (Прави тъжна физиономия)

Телевизията ли е голямата ти страст?

Да, за това не се и оплаквам. Винаги съм искала да се занимавам с телевизия, това е факт. Много исках да правя политическо предаване и 3 месеца се бутах зверски за това. Накрая се оказа, че някой трябва да умре, за да се позиционира друг.

А не желая да работя в някакви никому неизвестни кабеларки. През зимата бях няколко месеца в телевизия „7дни“.

С моето предаване им вдигнах доста рейтинга в неделя, когато никой не ги гледаше, а на финала не ми платиха дължимото за четири месеца. Доста се разправяхме с тях и не ми се занимава повече с такива.

За мнозина манекенка-политически журналист са две несъвместими понятия. Как ще се справиш с нагласата на хората, че моделките не са особено умни?

Ами, ще е доста трудно, ще ме гледат под лупа. Смятам, че ще ме приемат, но ще трябва да работя повече.

Виж Юлиана Дончева, дълго време й трябваше, за да пробие политиката. В България жените не ги допускат лесно в тази сфера. А аз отдавна искам да вляза в политиката, ама...

Чакай сега, ти искаш да бъдеш журналист или политик?

Искам да се занимавам с политика, това е. Но си вкарах автогол със снимките в Плейбой преди няколко години. Това беше голяма грешка.

От гледна точка на популярност беше доста добре. Оказа се, че всички разлистват това списание. Обаче много хора ми казаха, че след това трудно ще спечеля доверието на обществото.

Тогава много импулсивно взех това решение, както много пъти преди това, напук. Майка ми и гаджето ми бяха против и толкова ми трябваше на мен.

После като видях снимките даже плаках. И се напих едно хубаво, ама връщане назад няма. Публикуваха ги.

Готова ли си за предизвикателствата на политиката?

Е, не, не. Затова и не бързам, не се чувствам достатъчно подготвена и ерудирана. Интересувам се от много неща, но не съм добър оратор все още, има какво да науча.

За това искам да започна някакво телевизионно предаване, което да е и с малко по-сериозна тематика. Мисля, че това ще ми помогне да се ориентирам по-добре в политическата сфера.

Добре, нямам търпение да те видя на телевизионния екран, но стига с тая работа. Успя ли да си починеш това лято?

Да, да, успях. Направих нещо, което не ми се беше случвало досега – изкарах почти месец с моите приятелки, по женски. Беше много забавно и приятно с тях, ходихме на море.

Освен това имах три неща, от които ме беше страх. За това и ходих на актьорска психология 3 месеца. Но се справих с тях.

Единият беше страх от скок с бънджи. Овързаха ме, стоях на ръба 5 минути и не скокнах, но съм доволна, че изобщо стигнах до там. Скочих на най-голямото бънджи на плажа, което пак е нещо.

Имах ужас също от вода и от джет, но се научих да карам като мъж – много надълбоко.

Спомена актьорската психология, а знам, че посещаваш разни курсове по този повод, беше и в Ню Йорк. Ставаш ли за актриса?

Уф, ако знаеш колко пари похарчих за това. В началото си мислех, че не ставам, после ме разубедиха.

Обаче осъзнах, че какъвто и талант да имаш, трябва да го развиваш и да учиш нови неща, да се усъвършенстваш. Ще продължа да се развивам и в тази насока, но сега мисля повече за телевизията.

Приключи ли окончателно с модния подиум?

Да, мисля, че да. Опитват се да ме върнат нещо, но вече няма да стане, имам други приоритети, други цели.

Преди бях доста по-импулсивна, както казах, и по-лесно можеше да ме убедят за нещо. Сега обаче съм се кротнала и обмислям повече нещата, преди да взема някакво решение.

Кое е най-опасното място, на което си правила секс?

Хаха, ако броим дивана извън спалнята, май е това. Аз съм си традиционалистка, не си падам по такива изпълнения. Нямам някакви скандални подвизи като се замисля.

Къде си държиш вибратора? Или може би са няколко...?

Не, изобщо нямам вибратор. Сега е момента да си кажа, че имам рожден ден през октомври и някой добър приятел може да ми подари един вибратор.

Моите приятелки твърдят, че не ми трябвал, защото имам сериозен мъж до себе си. Но той не е залепен за мен и не винаги е наоколо. Една жена трябва да има алтернатива (смее се).

В такъв случай, дойде ли любовта при теб завинаги?

Ах, завинаги, рано ми е още за това. Има любов, ама чак пък завинаги...

Е, биологичният часовник цъка. Не мислиш ли за дете?

Не, не, рано ми е още. Казват ми, че за това няма подходящ момент, но аз искам първо да се реализирам като човек, след това ще мисля за брак, а накрая ще дойдат и децата.

Сега се чувствам още на 15, ако имам дете ще трябва някой да ни гледа и двамата (смее се).

Имаш много дълга връзка с твоя приятел. С какво успява да те задържи той?

Да, с Емил сме заедно вече осем години. Едно от нещата, които много ме държат при него е това, че той ме оставя да правя каквото си искам.

Аз съм много свободолюбива и като си наумя нещо, си го правя. Той много добре ме познава и знае кога да ме остави на мира. А това ме кара да се чувствам добре.

Още ли се мажеш със зехтин, както каза преди време? Или сега използваш нещо друго, може би вана с прясно мляко?

О, да, мажа се със зехтин, само с това, не съм пробвала с мляко. Даже тази сутрин това правих. Много е отпускащо, а и кожата ми става невероятна от зехтина. (Което аз мога да видя от близко разстояние – така е, бел. авт).

Знам, че обичаш сладкиши. Кое е най-голямото ти сладко изкушение?

Шоколад, всякакъв. Това е нещо, без което не мога. (Усмихва се)

На запад силикона вече е демоде, но тук всички откачиха да се помпат. Защо така?

Не знам, да ти призная. Тази чалга мода, този поп-фолк навсякъде направо ме подлудява. Вярно е, че като отидеш в Щатите, всички са със силикон. Там обаче той е от преди 25-30 години.

А в Европа няма такова нещо. Никъде. Освен това, ако една манекенка си сложи силикон, тя не може да работи повече. Много от големите имена в бранша са слезли от подиума, но не си увеличават бюстовете.

Хрумвало ми е, супер спонтанно, да отида и аз да си сложа едни цици. Но досега не съм го направила, слава богу.

Кой е твоят град?

Мислех си, че съм го открила, докато не отидох в Ню Йорк. Това е моят град, 100%. Уникален е като мода, атмосфера, като всичко. Смятам, че това е световната модна столица в момента. И Лондон също, донякъде. Но Ню Йорк е нещо различно.











Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: holivud
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2415291
Постинги: 667
Коментари: 1151
Гласове: 2068
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930