Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2012 23:52 - Защо???
Автор: holivud Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1838 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 21.07.2012 00:22


 Защо? Въпросът , който ВСИЧКИ ние си задаваме всеки ден по една или друга причина!Замисляли ли сме се изобщо , колко много съдържа този иначе толкова прост въпрос!? Не? Живота ни преминава бързо , лесно , трудно , всеки от нас изживява свои трудни моменти , възходи и падения , както в личен,така и в професионален план.Един ден се събудих и осъзнах , че задавайки си въпроса ,,Защо?,, , аз достигам до много повече решения , от колкото , когато просто направя дадени действия.Не ви ли се е случвало да си легнете в края на дълъг ден , изпълнен с преживявания от различно естество и дори за миг да не се попитате ,,Защо се случи това?,,.В днешно време думите са обезценени , празни.Много хора не се замислят , какво говорят , а какво остава за ,,мисленето,,.Вярно ли е всичко за позитивното мислене? Ами да! Поне за мен ,задавайки си въпроса ,,Защо да мисля позитивно?,, , достигам до много приятни емоции.Не е нужно тези емоции да ги споделя със семейството ми или приятелите.Напротив , понякога точно този въпрос трябва да си остане само за мен , за мен и никой друг.Да бъда сам със себе си да си задавам въпроси , но дали имам отговор за тях!?Дали се познавам достатъчно добре? ,,Защо?,, си го задавате ,,Защо,,  трябва да си задаваме всичко това...както и да е..вероятно всичко описано от мен по-горе ще ви се стори глупаво , но някак в този късен час ме обхванаха някои ,,философски,, мисли и вятъра ме повя да споделя това с вас!!!



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: holivud
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2410304
Постинги: 667
Коментари: 1151
Гласове: 2068
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930